Oznake

srijeda, 16. lipnja 2010.

Driveri (II)

Kupio sam potrebne drivere i ugradio ih. Zalijepio sam postolja za DIL-16 na šasiju od motora i žičicama pospajao sve potrebno. Na donjoj slici se može vidjeti ta izvedba.


U prvi mah ovako složeni driveri nisu radili. Radili su npr. samo u jednom smjeru, tek dodatkom elektrolita na ključno mjesto ( :-) ) je proradio i drugi smjer. Cijela stvar je bolje radila kada sam je pogonio s PWM-om sa mikrokontrolera. No rekao bih da je nešto proosciliralo jer korištenje operacijskih pojačala u konfiguraciji naponskog slijedila zna to uzrokovati. Sljedeći korak će mi biti malo detaljnije analizirati tu situaciju na školski (fakultetski ? :-) ) način. Također ovakav spoj mi je zbog svih tih žičica i mogućnosti kratkog spoja krajanje neuvjerljiv pa ću najvjerojatnije napraviti neku malu pločicu za drivere.

Nema komentara:

Objavi komentar