Oznake

nedjelja, 23. svibnja 2010.

Python challenge - Level 2

Nakon dužeg vremena vraćam se Python Challangeu. Na redu je drugi nivo.

Tekst na stranici me upućuje na source kod stranice. U sourceu zakomentirano pronalazim gro znakova i uputu da nađem rijetke znakove.


Da si olakšam rješavanje ovog izazova, prekopirao sam znakove u file level2.data i s njime sam baratao u rješenju. U rješenju sam izgradio dictionary koji sadrži učestalosti pojedinih znakova, nakon toga sam potražio najrjeđe znakove u ulaznim podatcima i ispisao ih kako bih zadržao ispravan poredak znakova. Kao ispis programa sam dobio riječ equality stoga URL na sljedeći nivo je Level 3. 


Kod rješenja je:


src = open('level2.data').read()
dict = {}
for char in src:
if char in dict.keys():
dict[char] = dict[char] + 1
else:
dict[char] = 1
for char in src:
if dict[char] == 1:
print (char, end='')


Treba primijetiti da se u novom Pythonu verzije 3 drugačije ponaša funkcije print. Npr. da se izostavi newline pri ispisu, naredba se piše print(string, end='').

Nema komentara:

Objavi komentar